torsdag 18 juni 2009

The only one who can save me, is me

Nu när tiden är på min sida och jag har världen framför mina fötter är det dags att starta ett nytt projekt. Kanske kommer det lyckas, kanske inte. Vad jag vet är att det är i alla fall värt ett försök. Det är för mycket just nu som förstör och jag har ingen att skylla än mig själv.
En stark fasad som döljer en svag och bortglömd individ. Saker som gör mig svag, som bryter ner min självkänsla.
Det finns så mycket som jag ångrar men det förflutna är just det, förflutet. Det har gjort mig till den jag är och och det jag föraktar. Idiotiska impulsval har fört mig hit. Jag ber om ursäkt till alla er som jag har sårat och knuffat undan på vägen. Jag hoppas bara att ni förstår att jag försöker bättra mig och att ni kan förlåta mig. Jag har betett mig illa, jag vet, men jag ska försöka på något nytt


Jessica - NowOrNever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar