onsdag 7 oktober 2009

Kom änglar

ÅHHHHHHHHHH!!!!!

Vet inte om jag ska gråta tills ögonen svider, skrika rätt ut eller hoppa från berget just nu! Alla tre alternativen känns lockande...
Det är nu jag verkligen känner det.

JAG VILL INTE MINNAS!!!

Jag vill inte veta hur mycket bättre det va förut, hur mycket lyckligare jag var. Jag vill inte bli påmind... Jag önskar så innerligt att jag kunde ta tillbaka allt. Allt jag hade och allt jag var.
Allt jag älskade...

Jag står mitt i ett rum och skriker så att lungorna värker. Jag hör ljudet studsa mot väggarna och ekot ringer länge i mina öron.
Men ingen annan verkar höra.
Tillslut brister rösten
Knäna ger vika och kylan känns allt för påträngande


Jag har tappat min drivkraft, min glädje, min styrka, mitt lugn...
Jag är bitter på mesta och jag är trött på människor och våra idiotiska val.

Nu släcker jag mina ljus...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar