fredag 21 augusti 2009

Landslide

Det är stopp nu. Framåt går inte, tanken känns abstrakt. Bakåt är en tanke som endast skulle tänkas av en drömmande fåne.

Under en underbar period var livet perfekt. Allt jag kunde drömma om fanns där. Tänk, jag minns till och med vilket datum som allt vände. 19 oktober 2008. Jag kommer ihåg hela natten som om det vore igår. Tragiskt egentligen. Och möjligtvis en gnutta patetiskt måste jag nog kosta mig på att säga. Det är snart ett helt år sen nu. Årsdag... En sådan ska man fira eller hur? Det är väl bara att börja planera nu skulle jag tro

Hur reder man ut ett spindelväv av 500 meninga som alla är formulerade på olika sätt men där tonen klingar densamma i alla? Det hade varit så mycket lättare om Theseus kunde erbjuda mig sitt garnnystan. Snälla, led ut mig ur denna labyrint som mitt medvetande skapat!


can I be excused
from what I was doing, but what was I doing?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar