lördag 7 februari 2009

Crawl inside my head with me

Idag har varit en antisocial Lifehouse dag. Fast denna dagen har väl inte varit så lång. Vaknade vid halv 8 sen somnade jag om å sov till halv 3! Har mest hållt mig inne å gjort ingeting. Kände att jag behövde det idag.
Anledningen till att jag sov så länge va antagligen att jag inte va i säng förens kl 4, hade vatt på pubben. Det va jätte trevligt måste jag säga. Kände mig riktigt glad när jag kom hem. Vi stod utanför och snackade hur länge som helst om det mesta.

Jaja livet har väl rullat vidare i sin vanliga takt annars. Har börjat komma in i de vanliga spåren igen, på gott och ont. Har lärt mig på senaste tiden att det finns vissa som jag helt enkelt inte kan lita på, det är tragiskt men sant.

Det är så mycket som jag skulle vilja berätta men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig eller till vem. Nån gång ska jag berätta allt för någon. Någon jag vet jag kan lita på... Fast först å främst måste jag börja lita på mig själv igen. Måste sluta göra en massa saker som jag vet är idiotiskt.

Usch, jag finner verkligen ingen insperation till detta idag. Skiter i det nu. Jag och mina hjärspöken går nu. Orkar inte bry mig om det...

Jessica - Schizophrenic Conversations

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar