lördag 21 februari 2009

I don't know anymore...

There's always cracks
Crack of sunlight

Crack in the mirror on your lips

I was never looking for approval from anyone but you
And though this journey is over, I'll go back if you ask me to

I've tried to hide my scars from you

I'm not scared just changing
Right beyond the cigarette and the devilish smile



Jag förstår inte varför jag lyssnar på låten om och om igen men jag kan inte låta bli.
Men det stämmer inte, jag är rädd. Fruktansvärt rädd. Jag är rädd för den jag har blivit och den som jag kommer bli. jag är rädd för framtiden och för att sharaden ska falla och jag ska bli ensam igen. Jag saknar den jag var, något fruktansvärt, men jag vet att jag aldrig kan bli den personen igen. Allting ändras nu och jag rycks ofrivilligt med. Sista avfarten är för länge sedan passerad. Att spola tillbaka bandet nu är omöjligt.

Snälla försvinn ut ur mitt huvud. Vart jag än går så e du där. Du har tagit över och jag kan inte bli av med dig. Jag vill bort från den här stan och alla minnena. Det är jag som måste leva med min dubbelmoral medans du bara kan stå brevid å tro att allt är bra. Orden du säger är bara tomma stavelser. Det finns ingen betydelse bakom dom längre.

Jag vet inte, kanske kommer det något bra ut ur det här. Men den enda utvägen jag kan se nu är att jag måste svika mig själv och de som betyder mest för mig. Hur ett oskyldigt samtal kan förstöra allt är för mig obegripligt....




Jessica - Infected


1 kommentar:

  1. Du kommer aldrig bli ensam, inte från mig iaf! jag stannar, för att bli av med mig måste du kill me om man säger.

    SvaraRadera