tisdag 27 januari 2009

Det finns alltid något...

Jaha, då kuggade man på uppkörningen idag då. Det känns ju kul... FAN!!
Bröt ihop totalt när han sa det. Jag hatar att vara svag men hur mycket jag än försökte kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. Blev kuggad på grund av en ynka grej också. Visst det kanske e fjöntigt att bli upprörd över något sånt litet men jag känner mig så jävla dålig. Alla jag känner har klarat det på första försöket och så kommer jag och misslyckas. Det är just sådana här grejer som slår mig ur balans. Och jag som precis hade hittat fäste igen...
Att sträva efter något så länge och sen snubbla på trösklen är bara bittert. Får väl göra som jag alltid gör, bita ihop och skämta bort det. Har funkat än så länge i alla fall.
Fick en ny tid till uppkörningen. Då kommer jag vara dubbelt så nervös å det är ju bra... eller inte.

Resterande tid av dagen kommer Disturbed och LP ringa i mina öron och förhoppningsvis kan jag försvinna in i min egna bubbla igen och slippa omvärlden om endast för en sekund...

Jessica - Gone away

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar