söndag 25 januari 2009

Se där...

När jag vaknade imorse var jag faktiskt riktigt glad. Eller imorse och imorse och imorse, klockan var 13.30. Men det är väl inte så konstigt att jag sov länge när jag inte va hemma förens 5 imorse.
Det va fest hos Fidde igår och jag lyckades med den fina konstarten att somna på soffan! Sletet...
I vilket fall träffade jag lite nytt folk och det är ju alltid trevligt. Fast tyvärr va det en stackars tjej som blev lite för full å efter den incidenten var det bara jag å Linn som var pepp på fest, men vi hade kul i alla fall ^^

Jaja det va en liten anakdot.
Det verkar som om idag kommer bli en bra dag. Solen lyser och det är vår i luften. Det känns som om glädjen sakta håller på att återkomma i mitt liv. Håller långsamt på att ändra mitt sätt att se på saker och ting och det behövs.
Är hjärtligt trött på mig själv och mitt beteende på sista tiden faktiskt! Jag har alltid varit en positiv människa och det tänker jag banne mig förbli!! Det finns alltid något bra man kan ta ut ur alla situationer även om det är svårt att se när det är som värst. Chain of events liksom...

Visst, det finns några grejer jag måste reda ut nu innan jag kan gå vidare men det fixar jag nog. Även om vissa saker kommer vara betydligt svårare än andra. Jag menar, jag ska snart ta bort den delen av mitt liv som har definierat vem jag är som person och det är väl det som skrämmer mig mest just nu. Jag har alltid varit "hästtjejen" men när Solis försvinner vem är jag då? Det är då hela mitt liv tar en vändning och jag är uppriktigt rädd för det. VILL INTE!
Men om det skulle gå åt helvete så vet jag att jag kan ta hjälp av mina underbara vänner.
Jag har bestämt mig för att endast umgås med människor som får mig att må bra och jag måste säga att än så länge har jag lyckats rätt bra.

Imorgon är det Karlskrona som gäller! Teoriprovet. Herregud jag kan ju säga att jag e bara lite nervös! Dagen innefattar alltså plugga, plugga, stallet å plugga. Sen blir det å gå å lägga mig tidigt så jag är utvilad tills imorgon. Det blir helt enkelt direkt i säng efter nattfodringen. Nåde den som ringer mig efter kl 10 ikväll! Det är dödsstraff på det!
Wish me luck!


Jessica - På väg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar