torsdag 15 januari 2009

En lyckans dag ^^

Men tjopang i röbetan va glad jag har vatt idag!
Har hela dagen gått på något slags lyckorus å svävat på som rosa moln ^^
Va lite anti imorse med tanke på dagen från helvetet igår men sen när jag kom till skolan å träffade alla mina underbara vänner så kunde bara dagen bli bra! Plus att körskolan gick jätte bra och att handbollen drar igång igen!!! Så himla härligt att få komma igång å träna igen. Har kännt länge nu att det är dax för det. Är så jäkla trött på att gå omkring och vara missnöjd med mig själv. Hur kul e det på en skala att vakna varje morgon å tycka att man ser förfärlig ut? Nej, nu ska det bli ändring på det. Dax för projekt viktminskning!!

Har funderat rätt seriöst på att tattuera in Annas häst nu med. Okej jag rånekade första gången hon sa det. Sen sa jag att om hon gör min fågel gör jag hennes häst. Hon sa till mig att det gör hon så jag får nog stå för mitt ord.
Har ju funderat så länge på att tattuera mig nu och inte vetat vad jag har velat göra men även om den e ful som stryk så varje gång jag ser den kommer jag att tänka på dessa 3 åren jag har haft på vägga, alla vänner jag har fått och allt som har hänt. Både det bra och det dåliga. Och är det ju det som är meningen med tattueringar, att de ska få oss att komma ihåg?
Och när jag tänker efter, dessa tre åren har varit de mest händelserika i mitt liv så varför skulle jag vilja glömma? Att ha något som påminner mig om denna tiden och dessa underbara människor som jag har privilegiumet att kalla mina vänner är ju inte helt fel...

"Our greatest glory is not in never falling but rising every time we fall"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar