lördag 4 juli 2009

2650+325*10

De senaste dagarna har varit underbara!
Otaliga timmar av vänner och solsken.
Måste säga att igår var en heldag. Först var jag och anna ute vid Lindenborgsjön å fotade sen blev det fest hela kvällen. Höll typ på från 17-05. Gött som bara den.
Älskar mina vänner över allt <3

Så sitter jag här med en lättande baksmälla och en gnagande tanke. Jag tänker inte ta upp den här, för då kommer folk bli irriterade på mig. Eller mer irriterade. Det finns väl ingen plats i denna världen för välvilja antar jag. Nej jag klandrar ingen annan för jag hade kunnat stoppa det. Hade jag gjort det anorlunda, sagt ifrån, så hade jag sluppit denna gnagande tanke. Man får ju stå för konsekvenserna av sina val antar jag...
Nu ska jag gå och koka en kopp te och bädda ner mig framför tv:n.
Och så bjuder jag på en bild från igår. Kanske kommer det fler, vem vet?




Jessica - I won't trust myself with you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar