onsdag 22 juli 2009

Team Caddy

Jag har upplevt ren glädje idag. Det var underbart...

Det var asså 6 veckor sen jag satt på hästryggen ändå kändes det som om jag aldirg slutat när jag kom upp i sadlen igen. Alla rörelser var så intränade, det satt i ryggraden. Det var underbart att få flyta fram över marken på bara det där speciella sättet man kan på en häst igen. Varenda rörelse är synkad. En känsla av total samhörighet... Jag tycker synd om er som aldrig får uppleva den känslan.
Jag kan aldrig förklara hur mycket jag saknar det varje dag. Att få komma tillbaka till min fristad, var som att vandra genom himlens portar. En djup känsla av lugn och fred i sinnet.
Jag har aldrig behövt det så mycket som just nu. Livet har varit så upp och ner nu men bara en dag i stallet asså...
Tack Koff för att du förstod hur mycket jag behövde det här. Du kunde låtit stallgänget ta hand om henne men du lät mig...
Jag älskar dig Koff och du betyder allt för mig just nu <3
Du å jag Jansson <3

Jessica - Glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar