onsdag 29 juli 2009

My dreams and my Wednesdays ain't going nowhere

Timmarna jag har här känns inte lika tunga längre. Det är skönt. Jag bävar dock inför dagarna när jag ska jobba som personlig assistent. Det kommer aldrig bli bra det... men än så länge sitter jag här. Har 6 timmar kvar, visst det låter mycket men tiden har börjat gå snabbare.

Jag kan inte förstå att sommaren snart är över. Vart har dagarna tagit vägen? Skolan snart igen då.

Matte C,D
Biologi A,B
Fysik A,B
Kemi A,B

Det känns tufft som fan ska jag säga er. Men vad jag ska göra under det kommande läsåret är att begrava mig i skolarbetet och bli en extrem kaffe narkoman. Jag och Emelie kommer ha sånna studiecirklar så det e helt sjukt!
Men på ett sätt är det skönt, att äntligen få använda hjärnan igen. Efter 3 år på etetiska är det bara äpellmos där uppe. Min hjärna hänger inte med i svängarna längre. Hoppas bara att jag fortfarande klarar det. De senaste åren har jag inte kunnat koppla ihop saker för 5 öre, har känt mig så dum. men det har blivit lite bättre nu, och det är ju skönt...

Nej nu ska jag ta tag i tvätten å efter det blir det nog lite kaffe. kaffe kan aldrig vara fel...

Jessica - Förväntansfull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar