fredag 17 juli 2009

Crtl+B

Finns det något värre än att vara strandsatt?
Det värsta är väl att varje gång jag ser på klockan så saktar tiden in. Alla roar sig. Östersjö och Falsterbo. Det vore egentligen inte så illa om jag inte visste att Hanna hade utflyttnigsfest. Jag vill verkligen få säga hej då ordentligt för med hennes flytt till Götet så kommer denna håla till stad förlora en underbart härlig person
Kommer sakna dig Hanna! <3

Det kommer vara många fikadagar innan du flyttar ska du veta. Och nåde dig om du inte kommer å hälsar på oss!!

Jag får väl återgå till mitt "arbete"
Problemet är bara
att när man sitter här, 10 timmar i sträck
så har man aldelles för mycket tid att fundera
och det är aldrig bra när man är ensam...

Jessica - LiNDBORG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar